Oneclean

βραδυφλεγια – συμμόρφωση με τον mgn580(m)

MGN 580 (M) – Βραδυφλεγία για Υφάσματα – Νέα Νομοθεσία για τα σκάφη αναψυχής


Αν και η νέα νομοθεσία MGN 580 (M) αντικαθιστά την προηγούμενη MGN 453 (M), όλα τα πλοία με πιστοποίηση MGN 453 (M) θα συνεχίσουν να καλύπτονται μέχρι την ημερομηνία ανανέωσης του πιστοποιητικού τους. Μετά την οποία οποιαδήποτε μελλοντική πιστοποίηση θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο MGN 580 (M).

Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε για τη συμμόρφωση και το MGN 580 (M)

Οι απαιτήσεις σχετικά με την βραδυφλεγία και αυτούς που την εφαρμόζουν σε πλοία που έχουν πιστοποιηθεί σύμφωνα με τον Κώδικα Μεγάλων Εμπορικών Γιοτ της Υπηρεσίας Ναυτιλίας και Ακτοφυλακής (MCA) Μέρος Α (σκάφος < 500GT) έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Πιστεύουμε ότι μερικές από τις πιο σημαντικές αλλαγές έγιναν όταν εισήχθη το MGN 453 (M).

Οι απαιτήσεις MGN 453 (M) ήταν πιο αυστηρές και αύξησαν τα πρότυπα εκείνων των εταιρειών που παρέχουν αυτήν την κρίσιμη υπηρεσία. Εκείνη την εποχή, τυχόν προηγούμενες διαπιστεύσεις MCA ανακλήθηκαν και όλες οι εταιρείες έπρεπε να εγκριθούν και να πιστοποιηθούν σύμφωνα με ένα νέο σύνολο διαδικασιών για την αναγνώριση και τεκμηρίωση του τι ήταν πυρασφαλές. Ως αποτέλεσμα, τα πληρώματα, οι ιδιοκτήτες και οι επισκέπτες θα επωφεληθούν από την πρόοδο.

Σημαντικά γεγονότα που πρέπει να σημειωθούν
Αν και η νέα νομοθεσία MGN 580 (M) αντικαθιστά την προηγούμενη MGN 453 (M), όλα τα πλοία με πιστοποίηση MGN 453 (M) θα συνεχίσουν να καλύπτονται μέχρι την ημερομηνία ανανέωσης του πιστοποιητικού τους. Μετά την οποία οποιαδήποτε μελλοντική πιστοποίηση θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο MGN 580 (M).

Για τον έλεγχο της έγκρισης αυτών των υλικών βραδυφλεγίας, το MCA συνεχίζει να χρησιμοποιεί τις Διαδικασίες Έγκρισης MCA και μια Δήλωση Συμμόρφωσης για τέτοιες θεραπείες.

Τα πρότυπα που απαιτούνται από εκείνους που εφαρμόζουν προϊόντα βραδυφλεγίας σε μοκέτες, κουρτίνες, ταπετσαρίες και στρώματα ορίζονται στο Marine Guidance Note (MGN) 580 (M) του Οργανισμού Ναυτιλίας και Ακτοφυλακής (MCA).

Η διάρκεια της Δήλωσης Συμμόρφωσης MGN 580 (M) δεν αποφασίζεται από την MCA, αλλά από τον Πάροχο Υπηρεσιών.

Το MCA, και επομένως όλα τα REG Flags συνιστούν θεραπεία κάθε 12 μήνες. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο που εξηγεί τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διάρκειας δήλωσης συμμόρφωσης MGN 580 (M), ώστε να μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση.

Χρονοδιάγραμμα Νομοθεσίας


Ο πρώτος Κώδικας Yacht δημοσιεύτηκε από την Υπηρεσία Ναυτιλίας και Ακτοφυλακής του Ηνωμένου Βασιλείου (MCA) το 1997
LY2 The Large Commercial Yacht Code MSA 010/009/0184 που δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο του 2007
LY3 The Large Commercial Yacht Code MS 174/004/055 που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο του 2012
Το MGN 453(M) τέθηκε σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου 2012
Το Large Yacht Code LY3 ​​συνδυάστηκε στον Κώδικα Yacht του Ομίλου Red Ensign γνωστό ως The REG που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 2019.
Τέλος, η πιο πρόσφατη τροποποίηση ήταν το MGN 580 (M) που τέθηκε σε ισχύ το 2020.
Πολύ λίγα έχουν αλλάξει σε MGN 580 (M) από την προηγούμενη νομοθεσία MGN 453 (M). Ως αποτέλεσμα, οι ιδιοκτήτες, οι επισκέπτες, οι καπετάνιοι, το πλήρωμα, οι εταιρείες διαχείρισης και οι εταιρείες ναύλωσης, δεν θα χρειαστεί να κάνουν τίποτα νέο.

Παραθέσαμε τις παρακάτω τροποποιήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες σε μορφή QA.

ΒΡΑΔΥΦΛΕΓΙΑ

Η νέα νομοθεσία MGN 580 (M) – Τι έχει αλλάξει από το προηγούμενο MGN 453 (M); Απαντήθηκαν οι ερωτήσεις σας.

MGN 580 (M): Τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες και οι καπετάνιοι των σκαφών;


Δεν υπάρχουν καθόλου αλλαγές από την άποψη του πελάτη. Η πιστοποίηση MGN 453 (M) εξακολουθεί να αναγνωρίζεται και να ισχύει μέχρι την ημερομηνία ανανέωσης. Στη συνέχεια η πιστοποίηση θα ολοκληρωθεί στο νέο πρότυπο MGN 580 (M).

MGN 580 (M) – Τι έχει αλλάξει σε σύγκριση με τη νομοθεσία MGN 453 (M);

  • Κοινοποιημένοι φορείς της MCA για τη διαχείριση της νέας νομοθεσίας.

Η MCA έχει μεταβιβάσει τη διαχείριση του MGN 580 (M) σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος που βρίσκεται στη λίστα κοινοποιημένων φορέων της MCA για τις Διαπιστευμένες Εταιρείες UKAS.

  • Αλλαγές στη διαδικασία προ-δοκιμής όταν δοκιμάζεται το χημικό βραδυφλεγίας.

Το MGN απαιτεί τώρα ένα προ-εμποτισμό όλων των υφασμάτων πριν τα επισκεφτούμε για να τα επεξεργαστούμε και να παρακολουθήσουμε τη διαδικασία, πριν τα δείγματα σταλούν στη συνέχεια για δοκιμή.

Τα υφάσματα μουλιάζονται τώρα σε νερό για 72 ώρες και το νερό αλλάζει κάθε 24 ώρες για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παραβίαση της προεπεξεργασίας, πριν προσκληθεί η εταιρεία να ψεκάσει. Αυτό γίνεται για να καταρρεύσει τυχόν προηγούμενες θεραπείες που μπορεί να έχουν εφαρμοστεί και έτσι να αποτραπεί ένα ψευδές αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με το νέο MGN 580 (M), όλα τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα ελέγχονται με υψηλότερη απαίτηση απόδοσης από ό,τι στο παρελθόν;
Όχι, αυτό δεν είναι αλήθεια. Η μόνη προσθήκη είναι το προ-εμποτισμό που συζητήθηκε παραπάνω, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη δοκιμή αναφλεξιμότητας, δηλαδή ακριβώς όπως ήταν και ελέγχεται αυστηρά από τον Κώδικα FTP του IMO του 2010, κανένα από τα οποία δεν έχει αλλάξει.

Απαιτούν τα χαλιά και τα καλύμματα δαπέδου τόσο ευφλεκτότητα όσο και αυστηρή δοκιμή τοξικότητας που σώζει ζωή σύμφωνα με το νέο MGN 580 (M);
Όχι. Έχουν πλέον ένα στοιχείο εξαγωγής νερού μετά την επεξεργασία, το οποίο έχει ληφθεί από τους κανόνες που χρησιμοποιούνται για τα κρουαζιερόπλοια και τα επιβατηγά πλοία, αλλά δεν υπάρχει αλλαγή στη δοκιμή φλόγας.

Τι λέει το MCA για την απαίτηση εφαρμογής βραδυφλεγίας στις μοκέτες;


Επικοινωνήσαμε με το MCA σχετικά με αυτό ακριβώς το θέμα και εδώ είναι τι είπαν για τις μοκέτες και τις επενδύσεις δαπέδου:

  1. Δεν υπάρχει επί του παρόντος καμία απαίτηση για τα μεγάλα σκάφη κάτω των 500 GT για την εφαρμογή βραδυφλεγίας των επενδύσεων δαπέδου
  2. Ο κωδικός REG Yacht (Red Ensign Group) παρέχει την τρέχουσα απαίτηση.
  3. Μέρος Α Η ενότητα 14Α δεν απαιτεί τη συμμόρφωση με τον Κώδικα FTP των μοκετών. (σύμφωνα με τη SOLAS για φορτηγά πλοία κάτω των 500 GT).
  4. Μέρος Α Η Ενότητα 14Β δεν απαιτεί συμμόρφωση με τον Κώδικα FTP για τις μοκέτες – μόνο τα κύρια καλύμματα καταστρώματος.
  5. Μέρος Β Τα επιβατηγά σκάφη απαιτούν συμμόρφωση με τον κώδικα FTP για τις μοκέτες – (σύμφωνα με τη SOLAS για επιβατηγά πλοία)

Το MGN 580(M) περιγράφει τον τρόπο επεξεργασίας των επενδύσεων δαπέδου και των βασικών επενδύσεων καταστρώματος, εάν υπάρχει απαίτηση να γίνει κάτι τέτοιο. Το MGN 580(M) δεν αποτελεί την απαίτηση

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.